logo

logo

dimarts, 29 de setembre del 2015

Cooking actions! (5th A/B)

Hello! We have been working on some cooking actions and we have decided to record a video so we can watch it to practise at home. The words are:

- Put the pencil into the pencil case.
- Stir the coffee.
- Peel the banana.
- This is the way I wash my hands, wash my hands, wash my hands. This is the way I wash my hands, wash, wash, wash.
- Cut into slices.

You can leave a comment if you like.

I hope you like it!

David.

__________________________________________________

Hola! Hem estat aprenent accions sobre la cuina i hem decidit gravar un vídeo perquè el mireu a casa per practicar. Les paraules són:

- Posa el llapis a dintre de l'estoig.
- Remena el cafè.
- Pela el plàtan.
- Així és com em rento les mans, rento les mans, rento les mans. Així és com em rento les mans, rento, rento, rento.
- Talla a trossos.

Podeu deixar algun comentari si us ve de gust.

Desitjo que us agradi!

David.





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada